Új utak 50 felett

Új utak 50 felett

"Boldogságterv"

2024. május 24. - Gabi Barabás

 Gretchen Rubin: Boldogságterv egyik fejezetében olvastam, hogy a boldogsághoz vezető kis lépés lehet a blog írás is :)

Szóval, ez adta meg a löketet a jelen blog íráshoz.

Nem is vagyok boldogság keresésbe, (de azért jó ha az ember boldog) de érdekesnek tűnt, új kihívásnak éreztem, így nekivágtam.

Bár én úgy gondolom, hogy nem mindenki számára a blog írás jelent boldogságot, sőt, néha stresszforrássá is válhat. De, kísérletezni lehet, mert új dolgokat tanulsz, és a kezdeti izgalom is felemeli az adrenalint. A blog írás lehetőséget nyújt az önkifejezésre, gondolataink és szenvedélyeink megosztására.

Kreativitás kibontakoztatása, szakértelmek megosztása, kapcsolatépítés.

Mindenkinek saját útja van a boldogság megtalálásához, és fontos, hogy mindenki megtalálja azokat a forrásokat és tevékenységeket, amelyek számára a leginkább boldogságot nyújtanak.

A bejegyzés trackback címe:

https://ujutak50felett.blog.hu/api/trackback/id/tr8218412651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása